Chrysler Daytona to kompaktowy samochód osobowy o sportowym zacięciu produkowany przez Chrysler Corporation. Auto pojawiło się w 1984 roku, jednak Chrysler oferował model Daytona na rynku kanadyjskim i to dopiero od 1986 roku. Wcześniej nazwę tą nosił tylko Dodge, natomiast cięższym i lepiej wyposażonym, acz mniej sportowym odpowiednikiem Chryslera był Laser. Ten z kolei właśnie w 1986 roku został wycofany na potrzebę promocji powiązanego z nim konstrukcyjnie modelu LeBaron.
Chrysler Daytona charakteryzował się opływowym, niskim nadwoziem, a w moment jego zamiany za Lasera, zbiegł się z pierwszymi modyfikacjami nadwozia, polegającymi na zastosowanie modnych ówcześnie otwieranych reflektorów oraz zmianie tylnych świateł. Dodatkowo design został odświeżony dzięki zaokrągleniu linii karoserii. Inżynierowie zajęli się także wzmocnieniem nadwozia. Kolejne zmiany przyszły w 1991 roku, kiedy to nadwozie znów zyskało bardziej krągłe kształty, zrezygnowano z otwieranych lamp na rzecz wąskich, podłużnych świateł, wnętrze unowocześniono, a do listy podstawowego wyposażenia dodano ABS oraz poduszkę powietrzną kierowcy.
Pod maską gościły wyłącznie silniki benzynowe, zarówno 4- jak i 6-cylindrowe. W pierwszym przypadku do wyboru były jednostki 2.2 (100 KM), 2.2 Turbo (144 lub 227 KM), 2.5 (101 KM), 2.5 Turbo (155 KM), a w drugim dostępny był 3-litrowy V6 od Mitsubishi generujący 143 KM. Moc przekazywana była na przednią oś za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej bądź 4-stopniowej automatycznej.
W 1993 roku zakończono produkcję Chryslera Daytony, a 2 lata później jako następca LeBarona pojawił się model Sebring.