Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Citroen c-elysee

Citroen c-elysee

Citroen C-Elysee

Citroën C-Elysée to 4-osobowy sedan produkowany przez francuski koncern PSA. Co prawda nazwa Elysée pojawiła się już w historii marki, jednak model ten był przeznaczony wyłącznie na rynek chiński, w przeciwieństwie do C-Elysée, który nawiązywał do modelu produkowanego na dalekim wschodzie.

Citroën C-Elysée zadebiutował w 2012 roku wraz ze swoim bliźniaczym modelem Peugeotem 301. Samochód został zbudowany na wydłużonej płycie podłogowej modelu C3 i występuje tylko w jednej wersji nadwoziowej.

Gama silnikowa nie jest zbyt szeroka i obejmuje 2 motory benzynowe oraz jeden wysokoprężny. W pierwszym przypadku będzie to 1,2-litrowy 3-cylindrowiec o mocy 72 KM oraz 4-cylindrowy silnik 1.6 o mocy 115 KM. Jedyny diesel 1,6 HDI rozwija moc 92 KM, jednak cechuje się bardzo niskim zużyciem paliwa (producent deklaruje jedyne 4,5 litra oleju napędowego na 100 km). Do przeniesienia napędu na przednią oś odpowiadać będzie 4-stopniowy automat lub 5-biegowa skrzynia manualna. Auto wyróżnia bardzo duży jak na tą klasę bagażnik - ma aż 506 litrów pojemności.

Citroën C-Elysée konkuruje z takimi samochodami jak Dacia Logan, Skoda Rapid oraz Fiat Linea.

Citroen C-Elysee - generacje

Citroen C-Elysee (2013&nbsp-&nbsp)

Citroen C-Elysee (2013 - )

Citroen C-Elysee - powiązane artykuły

Jaki jest Citroen C-Elysee?

Jaki jest Citroen C-Elysee?

Po sukcesie prestiżowej linii DS Francuzi postanowili umocnić swoją pozycję w masowym segmencie rynku - kompaktowych sedanach..

Rodzinny Citroën C-Elysée w atrakcyjnej cenie

Rodzinny Citroën C-Elysée w atrakcyjnej cenie

Najnowszy model spod znaku szewrona będzie dostępny już od 39 900 złotych. Tak jak w przypadku pozostałych modeli marki, Citroën C-Elysée dostępny będzie w trzech wersjach wyposażeniowych - Attraction, Seduction i Exclusive.

Citroen zapowiada nowe modele w 2013 roku

Citroen zapowiada nowe modele w 2013 roku

W 2012 roku CITROËN potwierdził dynamiczny kierunek rozwoju na wszystkich frontach, wprowadzając do sprzedaży trzy nowe modele (C4 Aircross, C4 L i C-Elysée), dokonując restylingu sześciu modeli (C1, C3 Picasso, C5, C8, Berlingo i Jumpy), oferując nowe usługi i zdobywając ósmy tytuł Mistrza Świata w klasyfikacji Konstruktorów w Rajdowych Mistrzostwach Świata

Citroen C-Elysee w polskich salonach

Citroen C-Elysee w polskich salonach

Nowy Citroen C-Elysee niebawem będzie dostępny u polskich dilerów. Z okazji premiery, rodzinny sedan z ponad 500-litrowym bagażnikiem kosztuje od 38 900 zł

Rodzinny Citroën C-Elysée w atrakcyjnej cenie

Rodzinny Citroën C-Elysée w atrakcyjnej cenie

Nowy francuski model już wkrótce pojawi się na polskim rynku. Atrakcyjny sedan Citroena wyróżnia się przestronnym wnętrzem, dużym bagażnikiem o pojemności 506 litrów oraz korzystną ceną

Jak jeździ Citroen C-Elysee?

Jak jeździ Citroen C-Elysee?

Po sukcesie prestiżowej linii DS Francuzi postanowili umocnić swoją pozycję w masowym segmencie rynku – kompaktowych sedanach. C-Elysée nie będzie miało jednak lekkiego życia, gdyż o tego samego klienta walczą też Skoda Rapid i Seat Toledo. Oto nasze pierwsze wrażenia z jazdy nowym Citroënem

Peugeot 301 kontra Citroen C-Elysee: bitwa tanich aut

Peugeot 301 kontra Citroen C-Elysee: bitwa tanich aut

Kompakty z wielkim kufrem wracają! Koncern VW ma Rapida i Toledo, PSA wystawia przeciwko nim bliźniacze 301 i C-Élysée. Dla Francuzów były one najważniejszymi premierami na paryskim salonie

Poprzednia

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech