Pomimo notowanego obecnie spadku sprzedaży nowych samochodów, rynek wyposażenia oryginalnego nadal pozostaje istotnym aspektem działalności koncernu z Hanoweru, któremu udało się zwiększyć udział w europejskim rynku produktów OEM z 30 proc. w roku 2007 do ponad 32 proc. w roku ubiegłym.

W 2009 roku Continental planuje utrzymać swoją silną pozycję na europejskim rynku OEM. Podczas gdy flagowa marka - Continental, jest popularna na całym świecie zarówno na rynku części oryginalnych, jak i zamienników klasy premium, inne marki opon wchodzące w skład grupy Continental takie jak: Uniroyal, Semperit, Barum, General Tire, Gislaved, Viking, Matador i Mabor spełniają różne wymagania w stosunku do jakości i ceny w różnych regionach świata.

W minionym roku koncern Continental sprzedał łącznie blisko 110 milionów sztuk opon do pojazdów osobowych i lekkich ciężarówek, utrzymując pozycję największego europejskiego producenta opon.