Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Ferrari 456

Ferrari 456

Ferrari 456

Ferrari 456 to sportowe auto typu GT produkowane przez włoską markę. Auto pojawiło sięw 1992 roku jako następca modelu 412. Już w chwili debiutu auto wyglądało bardzo nowocześnie, a świeży wygląd utrzymał się niemal aż do końca produkcji.

Za projekt nadwozia odpowiedzialne było biuro Pininfarina. 456-ka nie była typowym Ferrari z charakterem auta wyścigowego. Był to 4-osobowy samochód nastawiony bardziej na komfortowe podróżowanie ze sportowymi osiągami, choć nie oznacza to, iż był pozbawiony pazura. Do dyspozycji pasażerów był niewielki, 190-litrowy bagażnik.

Wersja GT wyposażona była w manualną skrzynię biegów (6-biegową) a GTA – w 4-stopniowy automat. Nazwa modelu nawiązuje do pojemności pojedynczego cylindra. Z przodu zamontowano benzynową jednostkę V12 o pojemności 5,4 litra i mocy 442 KM. Moc kierowana była na tylne koła. Ówcześnie, 456-ka była najszybszym seryjnie produkowanym autem 4-osobowym.

W 1998 roku przeprowadzono drobne modyfikacje, po którym auto otrzymało dodatkową literę – 456 M (M od włoskiego Modificata). Poprawie poddano m.in. układ chłodzenia, aerodynamikę a silnik dzięki niewielkim zmianom miał lepszą kulturę pracy oraz większą o 6 KM moc. Poprawie uległo także zawieszenie.

W 2003 roku zakończono produkcję Ferrari 456, a jego następcą został 612 Scaglietti.

Ferrari 456 - generacje

Ferrari 456 (1992&nbsp-&nbsp2003)

Ferrari 456 (1992 - 2003)

Ferrari 456 - powiązane artykuły

Artykuły o Ferrari 456

Wypadek Ferrari na Łotwie. Nagranie przypomina katastrofę lotniczą

Wypadek Ferrari na Łotwie. Nagranie przypomina katastrofę lotniczą

Wraz z rosnącą popularnością supersamochodów coraz częściej słyszymy o wypadkach z ich udziałem. Tym razem do drastycznych scen, w których udział bierze Ferrari 458 Italia, doszło na Łotwie. Samochód został doszczętnie zniszczony, a miejsce wypadku bardziej przypomina katastrofę lotniczą niż zdarzenie drogowe.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech