Nadal sponsorami pozostają tak znane marki jak: Philip Morris, Shell i Santander oraz Hublot, Kaspersky Lab i TNT. W tym gronie jest też chiński Weichai Power.

- To dla nas nowe sportowe wyzwanie - powiedział Stefano Domenicali. - Cieszymy się, że w trudnej sytuacji ekonomicznej udało nam się powiększyć grono sponsorów. To świadczy o zaufaniu dla naszego zespołu. Obecnie mamy w Maranello dwie grupy - jedną pracującą nad nowym samochodem, drugą, która zajmuje się projektem na 2014.

Jak widzicie, ten samochód stanowi ewolucję poprzedniej wersji, ponieważ regulamin nie uległ większym zmianom. Na starcie w Melbourne zobaczymy kolejne poprawki. Na zbliżających się testach w Jerez zamierzamy sprawdzić dane, otrzymane podczas badań w tunelu aerodynamicznym. Badania prowadziliśmy w innym miejscu. W Maranello dokonujemy inwestycji z myślą o przyszłości. Wkrótce rozpoczniemy budowę nowej siedziby, która będzie gotowa za dwa lata.

W sezonie 2013 kierowcami pozostaną: Hiszpan Fernando Alonso i Brazylijczyk Felipe Massa.