Mustang odnosi sukces za sukcesem. W USA właściwie od 50 lat góruje na liście sportowych bestsellerów. Wraz z pojawieniem się nowej generacji jeszcze powiększył swoją przewagę nad konkurencją. Od początku 2016 roku Mustang znalazł 150 000 nowych nabywców na całym świecie. W samej Europie sprzedano dokładnie 15 335 egzemplarzy. Największą popularnością cieszy się we Francji, Szwecji, Polsce, Czechach, w Rumunii, Finlandii, Grecji i na Węgrzech.

„Od Koła Podbiegunowego do Morza Śródziemnego, Mustang otwiera listę najpopularniejszych modeli sportowych w Europie.” – powiedział Roelant de Waard, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży w Ford Europe. „Klienci na Starym Kontynencie w znaczącym stopniu przyczynili się do udziału w globalnym sukcesie Mustanga. Cieszy się on popularnością w prawie wszystkich grupach wiekowych i jest to nadal tendencja wzrostowa – w ciągu 3 miesięcy 2017 roku najnowsza generacja Mustanga trafiła w ręce 3600 klientów w całej Europie.

Pozycję lidera w segmencie aut sportowych Mustang zawdzięcza nie tylko zwiększonemu popytowi m.in. w Niemczech, czy Chinach, ale także wysokim wynikom sprzedaży w mniejszych krajach takich jak Nowa Kaledonia, Gibraltar czy Bonaire. Ponadto Mustang jest zdecydowanym liderem w rankingu sprzedaży samochodów sportowych wśród wszystkich marek popularnych oraz luksusowych oferujących tego typu auta w Polsce. Według bazy danych CEPiK, w okresie od stycznia do grudnia 2016 roku zarejestrowanych zostało 506 Mustangów.

W Polsce Ford Mustang oferowany jest w dwóch wersjach z silnikami 5.0 l V8 / 421 KM oraz EcoBoost 2.3 l / 371 KM. Do wyboru jest sześciostopniowa skrzynia manualna lub automatyczna. Ostatnio dla europejskich klientów Ford wprowadził limitowaną wersję specjalną z wyjątkową stylistyką i dodatkowym wyposażeniem, która nazywa się Black Shadow Edition.