Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Hummer H3

Hummer H3

Hummer H3

Hummer H3 to średniej wielkości samochód sportowo-użytkowy produkowany przez firmę AM General Corporation. Auto pojawiło się na rynku w 2005 roku i było najmniejszym dzieckiem marki Hummer. Po surowym i oficjalnie ciężarowy H1, luksusowym i amerykańskim H2 przyszedł czas na mniejszego, proeuropejskiego i bardziej ekonomicznego H3.

Prawa do sprzedaży auta miał koncern General Motors, a konstrukcyjnie Hummer H3 bazował na ich płycie podłogowej – GMT345, z której korzystał m.in. Chevrolet Colorado, TrailBlazer czy GMC Canyon. Początkowo H3 sprzedawany był jedynie jako SUV, ale w 2008 roku pojawił się także pick-up (H3T). Hummer H3 miał być przeznaczony w dużej mierze na rynek europejski, dlatego auto nie jest przesadziste w rozmiarach oraz w luksusach, chociaż nie można powiedzieć o wnętrzu, żeby było ciasne lub słabo wyposażone.

Do napędu Hummera H3 posłużył „mały” 3,5-litrowy benzyniak R5 generujący 220 KM. W 2007 roku zastąpiła go 3,7-litrowa jednostka rozwijająca 242 KM. Hummer nie byłby jednak sobą, gdyby w ofercie nie znalazła się duża, 300-konna V8-ka o pojemności 5,3 litra współpracująca z 4-biegowym „automatem”. Moc kierowana była na 4 koła (dodatkowo H3 wyposażany był w reduktor), a oprócz V8-ki, do wyboru była wcześniej wymieniona przekładnia automatyczna lub 5-biegowa skrzynia manualna.

W 2010 roku zakończono produkcję Hummera H3, a następca nie został przewidziany.

Hummer H3 - generacje

Hummer H3 (2005&nbsp-&nbsp2010)

Hummer H3 (2005 - 2010)

Hummer H3 - powiązane artykuły

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test