Intrall (International Truck Alliance) to brytyjsko-rosyjskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne z siedzibą w Londynie, powstałe w 2003 roku. Wtedy też przejęło fabryke Daewoo w Lublinie i utworzyło spółkę Intrall Polska.
Rok później zaczęli produkować Lublina i Honkera, a od 2005, te same modele ale pod nazwą Intrall. Specjalne wersje Honkera - Skorpion-y, trafiały do polskiej armii w Iraku. W 2006 roku firma wykupiła też prawa do produkowania czeskich ciężarówek Praga.
W tym samym czasie marka zaprezentowała nowy model - Lubo. Wyróżniała go przede wszystkim specyficzna stylistyka, ale także to, iż Intrall nie chciał popełnić błędu Daewoo i postanowił zabezpieczyć karoserie Lubo poprzez jej podwójne ocynkowanie. Jego standardowe wyposażenie było dość przyzwoite, bo przewidywało m. in. poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, ABS, centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby, klimatyzację czy czujniki parkowania!
Niestety z powodu kłopotów technicznych i finansowych model nigdy nie wszedł do seryjnej produkcji, a firma w 2007 roku ogłosiła upadłość.