podziwiana za wyjątkową elegancję wnętrza i wyposażenie Baccara (aktywne zawieszenie, mówiący komputer, pompowane fotele elektryczne) oraz najstarsza, pierwsza faza Renault 25 w wersji Exclusive z 1987 r. Jak zawsze zlot stał się okazją do pochwalenia się pieczołowicie pielęgnowanymi samochodami i wymiany doświadczeń dotyczących ich eksploatacji i serwisu. Nie mogło się obyć bez zaglądania pod maski i drobnych napraw. Wielu członków klubu to prawdziwi motoryzacyjni zapaleńcy, znają na pamięć każdy element "Reni", jak pieszczotliwie nazywają swoje Renault 25. Na co dzień dzielą się swoją wiedzą na internetowym forum Fan Klubu Superlimuzyny Renault 25 www.renault25.plm11.pl , gdzie zarejestrowanych jest kilkuset użytkowników. Można tu znaleźć bezcenne informacje na temat Renault 25: schematy, porady i wskazówki, opisy najczęściej spotykanych problemów, a także części - często na wymianę. Użytkownicy Renault 25 kochają ten samochód za wyjątkowy komfort jazdy, ergonomię, przestronność i elegancję wnętrza, świetną widoczność (m.in. ogromnych rozmiarów, panoramiczna, tylna szyba). Wśród członków Fan Klubu miłość do niego przechodzi z pokolenia na pokolenie. Renault 25 jeżdżą często ci, których wcześniej rodzice zetknęli się z tym modelem. Na zloty przyjeżdżają całymi rodzinami.Renault 25 było produkowane od 1983 r. jako samochód luksusowy, dla wymagającego klienta. Ten pięciodrzwiowy liftback został zaprojektowany przez słynnego francuskiego designera - Roberta Oprona, który nadał mu dość niekonwencjonalny styl, a także zadbał o właściwą aerodynamikę auta. R25 był napędzany na przednią oś, przy pomocy cztero i sześciocylindrowych, montowanych wzdłużnie silników. Ostatni model zjechał z taśmy w 1992 r., ustępując miejsca Safrane, jednak do dziś Renault 25 cieszy się powodzeniem jako używany samochód m.in. ze względu na dużą odporność na rdzę i ponadprzeciętną żywotność silnika.Więcej o Renault 25 na www.renault25.plm11.pl