Samochód łączy charakter luksusowy ze sportowym. Lexus LC prezentuje się wyjątkowo efektownie, a przy tym niezależnie od wybranej wersji silnikowej zachwyca świetnymi osiągami oraz perfekcyjnym prowadzeniem. Ta druga zaleta to m.in. zasługa technicznych modyfikacji wprowadzonych podczas liftingu w 2020 r. Zmodernizowane zawieszenie dostrojono w taki sposób, żeby kierowca miał lepsze wyczucie drogi, a ponadto wzmocniono sztywność tylnego stabilizatora. To wpłynęło na poprawę osiągów w trakcie dynamicznej jazdy na zakrętach. Pojazd wyposażono w kontrolę stabilizacji pojazdu VSC, zawierającą funkcję aktywnego pokonywania zakrętów (ACA). To poprawiło zachowanie LC w zakresie średnich i wysokich prędkości. Podczas dynamicznej jazdy układ ACA przyhamowuje koła po wewnętrznej stronie zakrętu i zapobiega tym samym poślizgowi. Od 2019 r. LC to nie tylko rasowe coupé, lecz także convertible 500 CV. W tej postaci napęd stanowi wyłącznie benzynowe V8. W przypadku tego silnika napęd na tylne koła jest przekazywany za pośrednictwem 10-stopniowej automatycznej skrzyni. W coupé alternatywę dla widlastej „ósemki” stanowi hybryda o łącznej mocy układu 359 KM. Wykorzystano w niej 299-konnego benzyniaka i elektryczną jednostkę generującą 179 KM.