RENAULT Clio Clio IV Grandtour IV Intens Energy TCE 120

RENAULT Clio Clio IV Grandtour IV Intens Energy TCE 120

Wraz ze zniknięciem 4. generacji modelu (przez pewien czas była dostępna równolegle z obecną, piątą – jako Generation) z oferty Clio zniknęło nadwozie kombi. Ale mamy też wiele ciekawych nowości – można nabyć Clio z fabryczną instalacją gazową (na LPG silnik „podkręcony” jest z 90 do 100 KM), odmianę TCe 90 można kupić z bezstopniową przekładnią automatyczną X-Tronic, jest też klasyczna „samoładująca” hybryda. W wersji E-Tech 140 Hybryda bagażnik jest mniejszy – ma 300 l. Clio nie należy do tanich, ale już podstawowy Zen ma dobre wyposażenie (kiedyś było taniej, ale pakiet Life miał istotne braki w wyposażeniu). Niestety, bazowy silnik wolnossący ma kiepską dynamikę – warto rozważyć zakup przynajmniej wersji TCe 90. Ciekawie wygląda odmiana R.S. Line (poza dodatkami wymienionymi dalej, również atrakcyjna tapicerka i elementy stylistyczne), jednak dostępna jest ona tylko z mocnymi silnikami TCe 140 i z hybrydą (ceny – minimum 86 900 zł). W wyposażeniu również ciekawe pakiety, m.in. z kamerą 360°, wspomaganiem parkowania, multimediami, elementami ozdobnymi.

Katalog Samochodów Auto Świat