VOLKSWAGEN T-Cross C1 United DSG

VOLKSWAGEN T-Cross C1 United DSG

Pod względem wymiarów auto jawi się jako miejska alternatywa dla typowych modeli klasy B. Z kolei przestronność wnętrza oraz pojemność bagażnika okazują się wystarczające, żeby T-Crossem całą rodziną udać się na urlop. Kierowcom, którzy będą wykorzystywali auto głównie w mieście, w zupełności wystarczy bazowy silnik. Osoby, które planują dalsze wyjazdy, powinny zainteresować się znacznie dynamiczniejszymi wersjami o mocy 110 lub 150 KM. W przypadku tych jednostek atutem jest też dwusprzęgłowa przekładnia (w 110-konnej odmianie alternatywa dla ręcznej, a w topowej – standard). Bazowy napęd łączony jest tylko z 5-biegową manualną skrzynią. Fani karawaningu powinni zdecydować się na wariant 150-konny, bo można nim holować przyczepy o masie do 1200 kg (w wersji 110 KM – 1100 kg, a 95 KM – 1000 kg).

Katalog Samochodów Auto Świat