Alternatywą jest silnik benzynowy2.0 D-CVVT o mocy 120 kW i 195 Nm momentu obrotowego. Jest to jest zmodernizowany silnik serii Theta II, zbudowany w całości z aluminium, ze zmiennymi fazami rozrządu.Kolejna opcja jest wybór silnika 1.6 GDI z serii Gamma z wtryskiem bezpośrednim o mocy 99 kW. Od końca 2010 r. w sprzedaży pojawi się również diesel 1,7CRDi z rodziny silników U2. Jego dokładne parametry nie są jeszcze znane, jednak wiadomo, że moc ma się zbliżać do 85 kW.Wszystkie silniki spełniają normy emisji spalin Euro 5. Jednostki 1.6 i 1.7 CRDi będą również dostępne z systemem Start / Stop.

PORÓWNANIE WERSJI SILNIKOWYCH

Silnik 1.6 GDI 2,0 D-CVVT 2,0 D-CVVT 2.0 CRDi 2.0 CRDi
Typ napędu 6M 5M (6A) 5M (6A) 4x4 6M 6M (6A) 4x4
Pojemność [cm3] 1591 1998 1998 1995 1995
Liczna cylindrów/zaworów 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Moc [kW/min] 99/6300 120/6200 120/6200 100/4000 100/4000
Moment obrotowy [Nm/min] 164/4850 194/4600 194/4600 320/1800-2500 319 (375)/
Prędkość max. 178 184 (182) 182 (180) 182 181 (181)
Przyśpieszenie 0-100 km/h [s] 10,4 (10,6) 10,7 (11,2) 10,8 11,3 (12,1)
Spalanie [l/100 km] 6,8 / 6,4 7,5 (7,9) 7,6 (8,2) 5,5 5,7 (6,9)