Otwarcie sezonu nastąpi podczas największych na świecie targów klasycznej motoryzacji – Techno Classica w Essen (21-25 marca). Dla Audi będzie to okazja do świętowania 50 rocznicy powrotu marki do segmentu aut luksusowych – modelem 100. Na stoisku Audi zaprezentowane zostaną 3 egzemplarze modelu 100. Oprócz tego pojawią się: Auto Union Typ D – zdobywca Grand Prix Włoch i W. Brytanii z lat 30. oraz Audi 200 quattro – zwycięzca amerykańskiej serii wyścigów TransAm z lat 80.
Druga ważna impreza to 25 Festival od Speed w Goodwod pod Londynem (koniec czerwca). Na terenie posiadłości lorda Marcha organizowane są wystawy i wyścigi klasycznych samochodów. Audi wystawi w Goodwood Auto Union Typ C „Srebrna strzała" z roku 1936. To bolid z 6-litrowym, 16-cylindrowym silnikiem o mocy 520 KM osiągający prędkość 300 km/h.
Ważną imprezą będzie też coroczny Clasic Days na zamku Dyck (Niemcy, 3-5 sierpnia). Audi Tradition wystawi tam luksusowe samochody marki Horch z lat 20. i 30. (Horch to jedna z czterech firm, jakie w 1932 r.utworzyły Auto Union – poprzednika Audi). Dlaczego Horchy? Bo w tym roku przypada 150 rocznica urodzin Augusta Horcha – założyciela firmy.
Horchy będzie można również zobaczyć w kilku rajdach klasyków, m.in. w Sachsen Classic (23-25 sierpnia), Donau Classic (21-23 czerwca), Heidelberg Historic (12-14 lipca). Będą też dwie imprezy poświęcone w całości Augustowi Horchowi – August Horch Classic (22 lipca w Zwickau – miejsce założenia firmy) i w Winningen – mieście, w którym urodził się Horch (12-14 października).
Ciekawie zapowiada się także impreza w Daun w Niemczech (19-21 lipca). Audi wystawi tam m.in. model Sport quattro S1 „Pikes Peak", którym w 1987 r. Walter Rohrl wjechał na szczyt Pikes Peak w Colorado (USA).