Czy Polska ma szansę rywalizować na rynku samochodów klasycznych? Zapewne nie, bo nie mamy tak chłonnego rynku jak np. Amerykanie. Co prawda nasi rzemieślnicy stają się potęgą na rynku renowacji samochodów, jednak auta trafiają tu zza granicy i - po naprawie - tam z powrotem są wywożone.
Letnia aukcja Ardor Auctions objęła 21 samochodów. 11 z nich ma szansę zmienić właściciela. Dlaczego ma szansę? Bo część transakcji była warunkowa, tzn. nie osiągnęły one ceny minimalnej i po aukcji warunki finansowe będą jeszcze negocjowane.
Oto wylicytowane pojazdy, pamiętajcie, że do ceny wylicytowanej należy dodać jeszcze opłatę aukcyjną (15 proc.):
Auto | Cena wywoławcza | Cena wylicytowana |
Triumph GT6, 1973 | 35 000 zł | 48 000 zł |
Opel GT, 1973 | 35 000 zł | 40 000 zł |
Volvo P1800, 1970 | 70 000 zł | 80 000 zł |
Jaguar XJ6, 1984 | 35 000 zł | 38 000 zł |
MG MGB, 1976 | 40 000 zł | 55 000 zł |
Austin 1100, 1968 | 18 000 zł | 19 000 zł |
Triumph Spitfire, 1963 | 45 000 zł | 50 000 zł |
Jaguar E-Type, 1968 | 300 000 zł | 315 000 zł |
Fiat 500, 1975 | 35 000 zł | 42 000 zł |
Vespa GS 150 | 14 000 zł | 14 000 zł |
Wiatka WP-150 1961 | 8000 zł | 8000 zł |