Czy Polska ma szansę rywalizować na rynku samochodów klasycznych? Zapewne nie, bo nie mamy tak chłonnego rynku jak np. Amerykanie. Co prawda nasi rzemieślnicy stają się potęgą na rynku renowacji samochodów, jednak auta trafiają tu zza granicy i - po naprawie - tam z powrotem są wywożone.

Letnia aukcja Ardor Auctions objęła 21 samochodów. 11 z nich ma szansę zmienić właściciela. Dlaczego ma szansę? Bo część transakcji była warunkowa, tzn. nie osiągnęły one ceny minimalnej i po aukcji warunki finansowe będą jeszcze negocjowane.

Oto wylicytowane pojazdy, pamiętajcie, że do ceny wylicytowanej należy dodać jeszcze opłatę aukcyjną (15 proc.):

Auto Cena wywoławcza Cena wylicytowana
Triumph GT6, 1973 35 000 zł 48 000 zł
Opel GT, 1973 35 000 zł 40 000 zł
Volvo P1800, 1970 70 000 zł 80 000 zł
Jaguar XJ6, 1984 35 000 zł 38 000 zł
MG MGB, 1976 40 000 zł 55 000 zł
Austin 1100, 1968 18 000 zł 19 000 zł
Triumph Spitfire, 1963 45 000 zł 50 000 zł
Jaguar E-Type, 1968 300 000 zł 315 000 zł
Fiat 500, 1975 35 000 zł 42 000 zł
Vespa GS 150 14 000 zł 14 000 zł
Wiatka WP-150 1961 8000 zł 8000 zł