Hybrydowego Lexusa CT 200h po zmianach można rozpoznać po szerszej o 100 mm osłonie chłodnicy, innym tylnym zderzaku, zmienionej kierownicy i kilku innych detalach. Ma też nowe wzory 16- i 17-calowych felg oraz antenę dachową w kształcie płetwy rekina.

Nowy CT 200h dostępny jest w 11 kolorach nadwozia, do wnętrza zamówić można 10 rodzajów tapicerki - 5 skórzanej i 5 tekstylnej. We wnętrzu uwagę zwraca nowa kierownica - taka jak w Lexusach IS oraz centralny wyświetlacz o przekątnej 4,2 cala umieszczony na stałe na środku deski rozdzielczej.

Nowy Lexus jest wyposażony w dodatki pozwalające wykorzystywać funkcje multimedialne. Lista wyposażenia opcjonalnego obejmuje teraz m.in. kamerę cofania, asystenta parkowania, czujniki parkowania z przodu, czujniki ciśnienia w oponach.

Lexus chwali się, że po raz pierwszy na świecie w systemie audio modelu CT 200h wykorzystano włókno bambusowe do budowy głośników, co wpłynęło na polepszenie jakości dźwięku (auto ma 6- lub 10-głośnikowy system nagłośnienia).

Nowy CT 200h charakteryzuje się bardzo niską emisją dwutlenku węgla. Wersja na kołach 15-calowych emituje 82 g/km, a na kołach 16-calowych - 88 g/km.

Hybrydowy Lexus CT 200h pozwala poruszać się w trybie czysto elektrycznym. Na zasilaniu z baterii auto może przejechać tylko 2 km. Prędkość jazdy nie przekracza wtedy 45 km/h.

Pod maską CT 200h pracuje silnik spalinowy o pojemniści 1.8 litra i mocy 99 KM. Dodatkowo auto ma silnik elektryczny o mocy 60 kW (82 KM). Łączna moc systemu napędowego wynosi 136 KM. Pozwala to rozpędzać auto do 100 km/h w 10,3 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 180 km/h.

Rewelacyjnie wyglądają fabryczne dane o zużyciu paliwa - zaledwie 3,6 l/100 km.

Lexus CT 200h oferowany będzie także w wersji spprtowej F Sport. Ma ona inny grill (taki sam jak Lexus IS F), spoiler dachowy, 10-ramienne 17-calowe felgi z lekkich stopów, specjalną tapicerkę, aluminiowe nakładki na pedały. Silnik w wersji S Sport jest taki sam jak w normalnej wersji.