Dacia Dokker udowadnia, że można mieć praktyczne auto, na którenie trzeba wydawać mnóstwa pieniędzy. Czym oprócz ceny kusi Dacia Dokker z 90-konnym dieslem?
Nadwozie
Pasażerowie mają dużo przestrzeni, ale fotele są wyjątkowo niewygodne. We wnętrzu drażnią twarde materiały wykończeniowe. Prowadzący bez trudu odnajdzie wygodną pozycję za kierownicą dzięki jej pionowej regulacji, a obsługa dużych pokręteł i przełączników okazuje się prosta.
Niestety, kierowca nie będzie zadowolony z widoczności do tyłu – ograniczają ją ramki drzwi bagażnika. Za to kufer o pojemności 800 l to duża zaleta. Konkurencyjny Peugeot Partner mieści 675 l.
Układ napędowy
Auto sprawnie rozpędza się już od obrotów biegu jałowego. Cieszą także cicha praca silnika i niskie spalanie. Skrzynia biegów jest precyzyjna, ale przy włączaniu przełożeń wyczuwa się opór.
Układ Jezdny
Przeszkadzać może niestabilne zachowanie na dłuższych pofałdowaniach i nieprecyzyjny układ kierowniczy. Tłumienie nierówności okazuje się skuteczne. Warto podkreślić też cichą pracę elementów podwozia.
Koszty
Cena jest atrakcyjna, a wyposażenie wersji Lauréate można uznać za więcej niż wystarczające.
Dacia Lodgy - Duże auto w dobrej cenie
Test Dacii Dokker 1.5 dCi: kombiwan dla niewymagających
Test Dacii Dokker 1.5 dCi: kombiwan dla niewymagających
Test Dacii Dokker 1.5 dCi: kombiwan dla niewymagających
Test Dacii Dokker 1.5 dCi: kombiwan dla niewymagających
Test Dacii Dokker 1.5 dCi: kombiwan dla niewymagających
Test Dacii Dokker 1.5 dCi: kombiwan dla niewymagających
Test Dacii Dokker 1.5 dCi: kombiwan dla niewymagających
Test Dacii Dokker 1.5 dCi: kombiwan dla niewymagających