Japoński producent zajął 11. miejsce w zestawieniu z wartością 27 764 dolarów (+ 6 proc. w porównaniu do roku ubiegłego). Na 12. pozycji uplasował się Mercedes-Benz (27 445 dolarów, + 9 proc.). Tym samym marka ze Stuttgartu jest najlepszą marką premium w Europie.

Na 15. miejscu znalazło się BMW, a na 19. Honda. Dużo dalej uplasował się Volkswagen (nr 47). Tuż za nim sklasyfikowano Forda (50.). Dalej znalazło się Audi (59.) i Hyundai (61.). Na 72. miejscu w rankingu uplasowało się Porsche. W ostatniej dziesiątce znalazły się jeszcze dwie marki motoryzacyjne: Nissan na 90. i Ferrari na 99. pozycji.

Najcenniejszą marką na świecie została Coca-Cola. Na drugim i trzecim miejscu podium znalazły się IBM oraz Microsoft. Określana przez agencję wartość marki nie jest jej wyceną firmy. Ranking tworzony jest na podstawie kilku czynników, pod uwagę brane są m.in.: wartości firmy, kondycja finansowa czy jej atrakcyjność na w opinii konsumentów.

Cały ranking można znaleźć na stronie Interbrand.