Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Landwind X6

Landwind X6

Ikona samochodu

Landwind X6 to samochód terenowy produkowany przez chińską markę. Pojawił się na rynku w 2005 roku i bazował na Isuzu Rodeo i Oplu Fronterze.

Na pierwszy rzut oka samochód wygląda na solidny i bezpieczny, jednak zapoznając się z nim bliżej i czytając o jego testach zderzeniowych, te teorie zostają szybko rozwiane. Landwind miał zamiar eksportować swój model do Europy jako potencjalny konkurent dla europejskich marek. Pierwszy problem pojawił się właśnie przy testach zderzeniowych czołowych i bocznych. Uszkodzenia powstały wskutek tych testów były daleko poza dopuszczalną normą. Prócz tego auto miało bardzo słabe hamulce a dodatkowo dziwić może brak ABS-u czy ESP, gdzie jednocześnie do standardowego wyposażenia wchodzi m.in. klimatyzacja czy skórzana tapicerka. Dodatkowo pojazdowi zarzucało się bardzo nieprecyzyjny układ kierowniczy oraz bardzo wysokie zużycie paliwa.

Pod maską mogły pracować 2 benzyniaki i 1 diesel. W pierwszym przypadku do wyboru stał 2- oraz 2,4-litrowy motor o mocy odpowiednio 115 i 125 KM. 3-litrowa jednostka wysokoprężna rozwijała z kolei 92 KM. Napęd był przenoszony na tylne koła, a opcjonalnie można było zamówić napęd na obie osie.

Landwind X6 - generacje

Ikona samochodu

Landwind X6 (2005 - )

Landwind X6 - powiązane artykuły

Artykuły o Landwind X6

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech