Jaguar E-Pace bazuje na znanych komponentach koncernu Jaguar Land Rover. Płyta podłogowa pochodzi z Land Rovera Discovery Sport, a silniki i skrzynie biegów – z sedana XE. Można więc spodziewać się napędu na przednią lub obie osie, dwulitrowych diesli o mocach od 163 do 240 KM i turbobenzyny o mocy 200 i 250 KM połączonych z sześciobiegowymi ręcznymi lub ośmiostopniowymi automatycznymi skrzyniami. Konkurent BMW X1 jeszcze przed oficjalną premierą wyceniony został w Wielkiej Brytanii na 28 500 funtów, czyli cenę niemal identyczną jak za wspomnianego Land Rovera, co oznacza, że w Polsce może kosztować od 150 tys. zł. Porównywalne X1 zaczyna się jednak od 130 tys. zł.

Jaguar I-Pace Concept

W przyszłości model E-Pace stanie się też bazą dla w pełni elektrycznego SUV-a o nazwie I-Pace. Jego produkcję planowaną na przyszły rok zapowiada koncept pokazany po raz pierwszy na targach w Genewie wiosną tego roku.