Wersję studyjna po raz pierwszy zaprezentowano podczas Tokio Motor Show 1965. Auto jest efektem współpracy Toyoty i Yamahy. Dwudrzwiowe sportowe coupé z nadwoziem o dlugości 4176 mm, otrzymało rzędowy sześciocylindrowy silnik benzynowy z trzema gaźnikami o pojemności skokowej 1988 cm3 i mocy 152 KM przy 6600 obr./min oraz maksymalnym momencie obrotowym 175 Nm przy 5000 obr./min. Współpracował on z 5-biegowa przekładnią manualną lub 3-stopniowym automatem i pozwalał na rozwijanie maksymalnej prędkości 220 km/h oraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 8,4 sekundy.
Wyprodukowano tylko 351 egzemplarzy, z czego 62 sprzedanych zostało w USA. W 1967 roku na potrzeby filmu z Jamesem Bondem „Żyje się tylko dwa razy” powstały dwa pojazdy z otwartym nadwoziem. Od 2009 roku japońska firma Duesen Bayern montuje repliki tego modelu.
Oryginały są jednak w cenie. Najdrożej dotychczas sprzedany egzemplarz osiągnął na aukcji domu aukcyjnego RM Auctions. Kolekcjoner z Teksasu zapłacił za niego aż 1,16 mln dolarów.