Podczas tegorocznego lata Dodge Challenger SRT Hellcat stał się gwiazdą wśród najmocniejszych amerykańskich coupé. Stało się to dzięki ośmiocylindrowej 6.2 litrowej jednostce napędowej o mocy 716 KM i maksymalnym momencie obrotowym 881 Nm.
Po majowej premierze Challengera SRT Hellcat pojawiły się spekulacje o możliwości wprowadzenia do oferty także identycznie nazwanego Chargera. Dzisiaj, ten najmocniejszy sedan świata jest już na świecie.
Ośmiocylindrowa jednostka napędowa z kompresorem napędza tylną oś i współpracuje z ośmiostopniową przekładnią automatyczną TorqueFlite 8HP90.
Sedan o masie 2114 kg może osiągać prędkość maksymalną 328,3 km/h oraz od 0 do 96 km/h przyspieszać w ciągu 3,7 sekundy.
Auto ma adaptacyjne amortyzatory, 15,4-calowe tarcze hamulcowe Brembo z sześcioma zaciskami i 20-calowe obręcze kół z metali lekkich oraz opony Pirelli P Zero o rozmiarze 275/40 ZR20.
Sportowy styl tego szybkiego sedana jest widoczny zarówno na elementach nadwozia jak i we wnętrzu pojazdu. System audio Harmon Kardan ma 18 głośników. Zamontowano także system multimedialny Uconncet z 8,4-calowym dotykowym wyświetlaczem.
Produkcja seryjna samochodu Dodge Charger SRT Hellcat rozpocznie się na początku 2014 r., a pierwsze egzemplarze przeznaczone zostaną na rynek USA.