Od lipca 2009 roku sprzedano 229 157 egzemplarzy, a to znacznie mniej niż planowano. Roczna sprzedaż miała osiągnąć nawet 250 000 aut. W marcu 2013 roku sprzedaż spadła aż o 86 proc. w porównaniu z analogicznym okresiem minionego roku. Dilerzy w Indiach wydali tylko 1507 aut.

Producent zakładał, że Tata Nano zastąpi popularne w Indiach skutery i motocykle. Jednak w praktyce okazało się, że model ten nie jest pełnowartościowym samochodem, a znacznie droższym od jednośladów. Nie stanowi także atrakcji dla dotychczasowych właścicieli mniej nowoczesnych samochodów, dla których okazał się za mały. Zawiodła także promocja oraz informacje o palących się egzemplarzach.

Jednak Tata Motors nie zamierza złożyć broni. Sytuację ma uratować facelifting, inspirowany prezentowanym w 2011 r. konceptem Pixel. Otrzyma bogatsze wyposażenie standardowe jak m.in. wspomaganie kierownicy, elektrycznie sterowane lusterka, a także oszczędny silnik wysokoprężny.