Nissan 370Z Nismo oferowany jest już w Stanach Zjednoczonych i oczywiście w Japonii. Teraz przyszedł czas na Europę. Samochód dostępny jest tylko w nadwoziu coupe iz ręczną skrynią biegów.
Auto wyróżnia się agresywniejsza stylizacją – nakładki na zderzakach, progach, spoilery. Tuner zapewnia, że dodatki zewnętrzne poprawiły własności aerodynamiczne pojazdu. Lepszą trakcję mają zapewniać szersze opony założone na 19-calowe, kute felgi aluminiowe. Więcej sportowych akcentów znajdziemy we wnętrzu (sportowe fotele z elektrycnzą regulacją, kierownica wykończona skóra i Alcantarą z czerwonym przeszyciem).
370 Z od Nismo jest delikatnie mocniejszy. Silnik 3.7 V6 po modyfikacjach generuje 344 KM mocy i 371 Nm maskymalnego moementu (standardowo 328 KM i 363 Nm). Rezultatem jest poprawa reakcji w niskim i średnim zakresie obrotów oraz sprint do „setki” w 5,2 s. O lepsze efekty dźwiękowe dba nowy wydech. Nie zapomniano też o wydajniejszych hamulcach oraz sztywniejszemu zawieszeniu.