Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Nissan Titan

Nissan Titan

Ikona samochodu

Nissan Titan to półcięzarówka produkowana w USA i przeznaczona na tamtejszy rynek. Auto zadebiutowało w 2003 roku. Jego stylistyka jest zbliżona do Navary, podobnie jak ilość wersji nadwoziowych, Jednak Titan jet zdecydowanie większy. Krótsza odmiana ma 5,7 m długości, a z przedłużonym rozstawem osi, osiąga 6,2 m! Dodając do tego szerokość nieznacznie przekraczającą 2 m, otrzymujemy pick-up'a na miarę amerykańskich warunków.

Auto dostępne było w wersji King Cab oraz Double Cab. Obie miały 4 drzwi, jednak w pierwszej wersji, tylna para była krótsza i otwierała się przeciwstawnie – Titan pozbawiony był wtedy słupka B.

Początkowo montowano 309-konnego benzyniaka V8 o pojemności 5,6 litra. Moc była przekazywana na tylne lub wszystkie koła, za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni automatycznej. W 2007 roku jednostka została wzmocniona do 321 KM, a 5 lat później przeprowadzono drobny lifting. Więcej zmian zaszło wtedy wewnątrz auta, niż na zewnątrz.

W 2015 roku na rynku pojawiła się II generacja Titana, Stylistycznie auto upodobniło się bardzo do Forda – z przodu dominuje ogromny, prostokątny chromowany grill z rombowatymi reflektorami. Tym razem postawiono na produkcję jedynie nadwozia z podwójną kabiną pasażerską. W podstawowej wersji wyposażeniowej, auto wygląda dosyć skromnie, ale najbogatsza odmiana z przedłużonym rozstawem osi wyposażona w ochronne plastiki i 20-calowe koła wzbudza respekt, a nawet strach. Titan mógł załadować na „pakę” prawie 1 tonę towaru. Standardowo montowany jest napęd na tylną oś, a za dopłatą dostępny jest napęd na wszystkie koła.

Co ciekawe, początkowo oferowano jedynie 5-litrowego turbodiesla V8 generującego 310 KM i aż 752 Nm momentu obrotowego. Dopiero po roku wprowadzono także 390-konnego benzyniaka o pojemności 5,6 litra. Wśród skrzyń biegów dostępny jest jedynie 7-stopniowy automat.

Głównymi konkurentami Nissana Titana są Dodge RAM, Toyota Tundra oraz Ford serii F.

Nissan Titan - generacje

Ikona samochodu

Nissan Titan (2003 - )

Nissan Titan - powiązane artykuły

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech