Kangoo i Grand Kangoo otrzymały zmieniony przód, zgodny z nową stylistyką marki Renault. Większe logo, nowy grill, przestylizowany zderzak, inny kształt lusterek bocznych, zmodyfikowane reflektory i światła tylne oraz trzy nowe kolory – oto cechy szczególne najnowsej odsłony modelu.
Zmodernizowana została także deska rozdzielcza, która wzbogaciła się o panel w lśniącej czerni, grupujący elementy sterowania radiem (nowa gama radioodbiorników) i klimatyzacją (zależnie od wersji i poziomu wyposażenia). Kolejne zmiany to: kierownica z Renault Scénic (w nowych wersjach silnikowych), tapicerka lepszej jakości i siedzenia Celsius (montowane poprzednio w najwyższych wersjach wyposażenia Fazy 1), które są obecnie dostępne w standardzie w odmianach Helios oraz nowej Extrem (zastąpiła wersję Privilege).
Kangoo Extrem wyróżnia się terenowym wyglądem. Auto jest wyposażone w czarno-szaryzderzak przedni łączący, ciemnoszare lusterka i 15-calowe felgi aluminiowe w tym samym kolorze. Wersja ta posiada montowane w standardzie relingi dachowe przyciemniane tylne boczne szyby. Boki pojazdu przuozdobiono naklejkami. Nowe technologie, takie jak system ESC z funkcją Extended Grip, wspomaganie ruszania pod górę czy system multimedialny R-LINK są dostępne w opcji.
W celu ograniczenia zużycia paliwa, silniki wyposażono we wskaźnik zmiany biegów oraz w tryb jazdy Eco, który steruje wielkością momentu obrotowego silnika, wskaźnikiem zmiany biegów (wyświetlanie z wyprzedzeniem) oraz charakterystyką pracy pedału gazu.
Na Renault Kangoo po liftingu można już składać zamówienia. Na poslkim rynku kombivan kosztuje od 63 700 zł.