Z przodu najbardziej widoczne modyfikacje to: obniżony zderzak, nowa kratka osłony chłodnicy oraz zmienione lampy przeciwmgielne. Nowy projekt Captivy obejmuje również kilka zmian w tylnej części samochodu, takich jak nowe światła LED, chromowane, kwadratowe końcówki układu wydechowego oraz przeprojektowany zderzak. Auto otrzymało także nowy wzór 18-calowych felg aluminiowych.

Wszystkie Captivy w wyższych wersjach wyposażeniowych będą standardowo wyposażone w bezkluczykowy system otwierania oraz uruchamiania samochodu. Do wykończenia wnętrza pojazdu użyto lepszej jakości materiałów i tapicerek w nowych kolorach. Delikatnie zmieniła się deska rozdzielcza.

„Captiva oraz Trax sprawią, że Chevrolet będzie oferował w Europie dwa bardzo odmienne SUV-y, ale każdy z nich będzie reprezentował legendarny design Chevroleta” - powiedziała Susan Docherty, prezes i dyrektor zarządzająca Chevrolet and Cadillac Europe. „Trax łączy w sobie zwinność niewielkiego samochodu miejskiego i wszechstronność SUV-a, co czyni z niego idealny samochód dla mieszkańców miast. Większa oraz mocniejsza Captiva to samochód bardziej ekskluzywny. Captiva będzie doskonałym wyborem dla kogoś, kto ceni sobie element przygody oferowany przez SUV-y, ale jednocześnie chciałby cieszyć się większą ilością miejsca, większymi możliwościami oraz większą wygodą” - dodała Docherty.

Zobacz test obecnego Chevroleta Captivy: