Premiera najnowszej wersji Fiata Linea odbyła się podczas poznańskiego Motor Show 2013. Co prawda dotychczasowa wersja tego modelu nie przyniosła spodziewanych sukcesów w Polsce, ale obecna może już nieco tę sytuację zmienić. Auto otrzymało facelifting nadwozia, co dotyczy przede wszystkim przedniej jego części. Wrażenie luksusu dodają elementy chromowane. Wnętrze przejęto z Fiata Punto Evo. Nie można zaprzeczyć, że obecnie ten model prezentuje się znacznie korzystniej.
To też dla włoskiego producenta kolejna szansa zdobycia nowych klientów. Trudno jednak przewidzieć, czy ten zmodyfikowany Fiat Linea przełamie barierę i zacznie się dobrze sprzedawać w Polsce. Sedany Fiata od lat nie potrafią się przebić na polskim rynku. Stosunkowo słabo sprzedawała się wersja przed faceliftingiem.
Przy zakupie zapewne poważnym argumentem będzie pojemność bagażnika, która w przypadku Fiata Linea ma 500 l. Natomiast konkurenci: Skoda Rapid – 550 l, Citroen C-Elysse/Peugeot 301 – 506 l, a najnowsza Dacia Logan – 510 l. Najtańsza w tym towarzystwie Dacia Logan 1.2 / 75 KM kosztuje 28 900 zł, a najtańsze konkurencyjne modele to: Skoda Rapid 1.2 / 75 KM – 47 950 zł, Citroen C-Elysse 1.2 VTi / 72 KM – 39 900 zł. Dotychczasowa cena najtańszego Fiata Linea 1.4 / 77 KM to 42 300 zł. Mozna jednak spodziewać się, iż polski importer tradycyjnie zaproponu Jest więc w czym wybierać.
Do napędu przewidziano czterocylindrowe silniki. Benzynowy 1.4 MultiAir i wysokoprężny 1.3 MultiJet. W ofercie znajdzie się także sześciostopniowa przekładnia manualna.