Wygodny i nowoczesny - Opla Corsa - wersje nadwozia
W nowej Corsie przewidziano cztery wersje wyposażeniowe. Podstawowa występuje tylko w ograniczonej liczbie wersji silnikowych. Jest nieźle wyposażona, ale brakuje w niej np. radia i klimatyzacji. Komu zależy na tych elementach, powinien od razu zdecydować się na Enjoy – w Essentii dopłata za wymienione udogodnienia (4300 zł) jest nieopłacalna.
Już podstawowy wariant można dość dowolnie doposażyć, ale na liście opcji w tej wersji nie ma np. biksenonów. Chęć zamówienia większej liczby dodatków to kolejny argument za wyborem odmiany Enjoy – np. system IntelliLink jest tu znacznie tańszy.
8 silników i 4 wersje wyposażeniowe
W ramach promocji Enjoy ma obecnie w standardzie: klimatyzację sterowaną elektronicznie, przyciemnione szyby i światła przeciwmgielne. Wersja Color Edition to ciekawa propozycja dla chcących się wyróżniać, zaś Cosmo wybiorą osoby oczekujące świetnego wyposażenia nawet w segmencie B.
Choć Corsa jest dobrze wyposażonym autem, warto zwrócić uwagę na kilka drobiazgów z listy opcji. Koniecznie dokupcie regulowaną podłogę bagażnika (za 150 zł), na polskich drogach niezłym rozwiązaniem jest też pełnowymiarowe koło zapasowe (250 zł; przy 16-calowych obręczach „dojazdówka” za 200 zł).
Są też inne ciekawe elementy, np. przyciemniane szyby (650 zł). Miłośników jednośladów z pewnością zainteresuje bagażnik na rowery zintegrowany ze zderzakiem – jest dość kosztowny (2500 zł), ale bardzo praktyczny.