Wyścig rozgrywany na 7800 metrowej trasie rozpoczyna się w sobotę 1 czerwca. Na liście zgłoszeń widnieje aż 192 zawodników, którzy podczas dwóch dni rywalizacji będą ścigać się w czeskich Jesenikach.

Na liście zgłoszeń widnieje Tomasz Nagórski (Subaru E1), Marcin Bełtowski (Subaru E1), Marian Czapka w historycznym Porsche 928, Bogdan Bożyk w Subaru grupy N, Mistrz FIA CEZ Grzegorz Duda w A grupowym Lancerze oraz Robert Steć w Loli F3000.

- Do polskich zawodników nie dołączy Irena Steć zgłoszona w bolidzie Dallara F393. Dzięki wsparciu firmy 4Turbo i naszej koleżanki Asi Jaroszewicz (Madrian) pojawimy się w Sternberku – mówi Irena Steć. - Niestety wystartuje tylko Robert Lolą, na mój debiut musimy jeszcze poczekać. Dallara wymaga jeszcze trochę pracy. Liczymy na Wasz doping, niestety weekend zapowiada się na razie deszczowo, ale to się jeszcze może zmienić.

Wśród pretendentów do wygrania zawodów jest ubiegłoroczny zwycięzca i rekordzista trasy Simone Faggioli, który 7800 metrową trasę przejechał Osellą FA 30 w czasie 2:45:630. Do zawodów zgłosili się również Vaclav Janik w Loli oraz Jiri Svoboda w Normie M20F, a także Erich Achs w Lotusie Renault, których zobacz już za tydzień podczas zawodów Moris Cup Jahodna 2013, które stanowić będą rundy FIA Challenge, FIA Cup oraz GSMP i Mistrzostw Słowacji.

Grzegorz Duda: - Jedziemy na Ecce Homo w okrojonym składzie zespołu Duda Motorsport. Pojawię się ja w grupie A i Bogdan Bożyk w Subaru w grupie N. Obaj jedziemy zawody FIA CEZ Championship, w których zbieramy w tym roku punkty. Niestety Bartek Wiśniowski musiał zostać w Nowym Sączu ze względu na zobowiązania sponsorskie. Jesteśmy już w drodze do Jeseników. Na liście zgłoszeń widnieją 192 samochody, w tym dużo ciekawych formuł, a więc prawdziwa gratka dla kibiców. Plan jest taki aby dojechać na jak najwyższej pozycji i zbierać punkty. Musimy jednak bardzo uważać, ponieważ już za tydzień jedziemy do Splitu na kolejną rundę i auta muszą wrócić całe.