To ważna zmiana, umożliwiająca jeszcze lepszy poziom obsługi klientów. Po bardzo prostej rejestracji członkowie serwisu Mio zyskują łatwiejszy dostęp do spersonalizowanej pomocy technicznej oraz aktualnych informacji lokalnych.

Użytkownicy urządzeń GPS coraz częściej poszukują wsparcia właśnie na stronach producentów, ale publikowane tam wskazówki nie zawsze są intuicyjne. Udostępniając posiadaczom urządzeń Mio nowy serwis członkowski, Mio wykorzystuje posiadaną wiedzę o potrzebach i preferencjach użytkowników nawigacji. Serwis w swojej nowej odsłonie przynosi szereg usprawnień funkcjonalnych oraz liczne korzyści dla zarejestrowanych użytkowników: •Odświeżony wygląd – nowy projekt graficzny sprawia, że strona Mio Advantage jest bardziej interaktywna i łatwiejsza w obsłudze.•Spersonalizowane wsparcie techniczne – po zalogowaniu się użytkownicy widzą na stronie tylko te informacje techniczne oraz zestawy pytań i odpowiedzi, które dotyczą ich produktów. Dzięki temu unikają błądzenia po długiej liście informacji, które nie są dla nich interesujące. Ułatwia to także aktualizację map – wystarczy jedno kliknięcie, aby pobrać najnowsze dane.•Serwis - jeżeli urządzenie trafi do serwisu, użytkownicy znajdą na stronie aktualne informacje o statusie naprawy.•Zlokalizowane treści – zarejestrowani użytkownicy będą otrzymywać informacje o ofertach specjalnych, promocjach i szereg innych materiałów, dostępnych tylko w ich regionie.•Rejestracja na jednej stronie – rejestracja produktów odbywa się szybko i bez kłopotów dzięki nowej formule procesu rejestracyjnego, zajmującego tylko jedną stronę. •Najnowsze wiadomości – na skrzynkę email zarejestrowanych użytkowników trafiać będą najnowsze notki z blogów i newslettery.