Do rundy finałowej zakwalifikowały się:
Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 - sprawdź cenę!
Michelin CrossClimate + - sprawdź cenę!
Continental AllSeasonContact - sprawdź cenę!
Vredestein Quatrac 5 - sprawdź cenę!
Nexen N’blue 4Season - sprawdź cenę!
Pirelli Cinturato AllSeason - sprawdź cenę!
BF Goodrich g-Grip All Season 2 - sprawdź cenę!
Hankook Kinergy 4S - sprawdź cenę!
Apollo Alnac 4G All Season - sprawdź cenę!
Kleber Quadraxer 2 - sprawdź cenę!
Prowadzenie na suchej nawierzchni
Jedynie Michelin i Continental jako tako dotrzymują kroku oponie letniej. Pirelli i Nexeny wypadły niewiele lepiej od ogumienia zimowego. Przyzwoity rezultat tym razem osiągnęło Apollo.
Hamowanie na suchej nawierzchni
To na pewno nie jest koronna dyscyplina gum wielosezonowych – dość powiedzieć, że najlepszy w zestawieniu całoroczny Michelin potrzebował aż o 1,9 m więcej niż opona letnia.
Emisja hałasu na suchej nawierzchni
Opony całoroczne i zimowa okazują się cichsze od referencyjnej letniej – to dobry wynik. Wyłamał się tylko Hankook, ale trudno nazwać tę oponę nieprzyjemnie głośną.
W kolejnej części sprawdzimy, jak ogumienie całoroczne radzi sobie na mokrej nawierzchni.