Dacia nauczyła się projektować całkiem udane stylistycznie pojazdy. Nowy Logan nie ustępuje pod względem wyglądu nadwozia droższej konkurencji. Ważne jest przede wszystkim to, że w nadwoziu kombi udało się uzyskać na tyle odpowiednie proporcje by tył auta nie wyglądał niezgrabnie. Mniej interesująco prezentuje się wnętrze, które wykonano z materiałów słabej jakości, a pozycja za kierownicą jest wyjątkowo niewygodna.

Jednak ważniejsze w testowanym modelu jest przestronne nadwozie z pojemnym bagażnikiem oraz zamontowana instalacja gazowa. Pozwala ona na tanią eksploatację przy zachowaniu walorów kombi (zbiornik na LPG zamontowano pod podłogą). Z kolei pojemność kufra pozwala bez kłopotu myśleć o zapakowaniu urlopowego ekwipunku.

Podróżując Loganem z 75-konnym benzyniakiem trzeba się niestety pogodzić ze słabą dynamiką silnika oraz jego głośną pracą podczas szybkiej jazdy, ale o szczegółach użytkowych pojazdu więcej w „Auto Świat" nr 43 w sprzedaży od 21 października.