W Porsche 911 Targa model 2014 nie ma pałąka, a ochronę zapewnia wzmocniona konstrukcja dachu i tylny słupek pociągnięty aż do przedniejsz szyby. Fragment dachu nie jest wyjmowany, tylko elektrycznie przesuwany za przednie fotele. Ponieważ zajmuje dużo miejsca, zrezygnowano z foteli tylnych (w 911-tce i tak są one symboliczne).
Szczegóły techniczne 911-tki Targa zostaną przedstawione 13 stycznia 2014 roku, gdy model zostanie odsłonięty w hali nr 1 salonu w Detroit. Prawdopodobnie pod maską znajdziemy dwa warianty silników: 3,4/350 KM lub 3,8/400 KM. Obie wersje mają być oferowane tylko z napędem na 4 koła (Targa 4 oraz Targa 4S).
Dlaczego Porsche zdecydowało się na prezentację 911-tki Targa właśnie w USA - na salonie w Detroit? Bo ten salon otwiera sezon, a poza tym firma ze Stuttgartu odnosi na amerykańskim rynku duże sukcesy. Warto przypomnieć, że amerykański rynek samochodowy wyszedł już ponad rok temu z zapaści i rozwija się dynamicznie, a Amerykanie szturmują salony nowych samochodów.
W 2013 roku Porsche sprzedało w USA 40 tys. samochodów (po raz pierwszy w swojej historii) - a wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem 2012 wyniósł 21 proc. Flagowy model 911 kupiło w 2013 roku ponad 10 tys. osób w USA - wzrost sprzedaży o 22 proc. O takiej dynamice sprzedaży w Europie ani Porsche, ani inna firma motoryzacyjna na razie nie może nawet marzyć.