Tym razem na starcie stawiło się 5 aut mających ponad 100 lat i ponad 20 liczących sobie kilkadziesiąt lat. Najmłodszy uczestnik – wojskowy Dodge wyprodukowany został w 1942 r., a więc ma już 76 lat.
Nestorem wśród 100-latków był amerykański Rumbler z 1903 roku polskiego kolekcjonera Marka Sankowskiego. Auto ma 115 lat, ale trzyma się dzielnie, dwukrotnie stawało na trasie wyścigu Londyn-Brughton i dojeżdżało do mety.
Wśród aut-gości z zagranicy najdostojniej prezentowały się Fiat 521 z 1924 roku – przyjechał z Czech oraz Steyer 220 z 1939 r. – przyjechał z Litwy.
W Rajdzie Nowodworskim biorą udział najstarsze klasyki – wyprodukowane do 1945 roku. Z aut europejskich pięknie prezentowały się dwa Mercedesy: 230 cabrio z 1939 roku i limuzyna z 1937 roku. Dojechały także Ople z lat 30., Fiaty, DKW, BMW, Citroeny, Peugeoty, Aero (czeska marka). Wśród najstarszych przeważały konstrukcje amerykańskie: Fordy T, Dodge'y, Oaklandy, był też Brush z 1911 roku i Franklin z 1919.
W galerii kilkanaście najstarszych klasyków z Rajdu Nowodworskiego
Ford T z 1915 roku
Ford T z 1911 roku. Przyjechał z Czech
Dodge z 1919 roku
DKW z 1937 r.
Majestatyczny Fiat 521 z 1924 r. Przyjechał z Czech
Niebieskie BMW z 1939 r. z Litwy i czerwony Rosengart z 1938 r. (Polska)
Najstarsi uczestnicy zlotu: Rumbler z 1903 r. oraz Ford T z 1911 r.
Za mundurem panny sznurem
Amerykański Oakland z 1917 r.
BMW z 1929 r.