Jak zapowiada producent ma to być najszybsze drogowe auto jakie pokona
Nurburgring. Przewidywany czas przejazdu Północnej Pętli wynosi 6 min 30 sekund, co oznacza, że SCG003S ma być szybszy aż o 27 sekund od Porsche 918 Spyder. Jeśli obietnice się sprawdzą do rekordu toru (6 min 11 s) ustanowionego w wyczynowym Porsche 956 przez Stefana Bellofa w 1983 roku będzie brakowało jedynie 19 sekund. Tak imponujące wyniki SCG003S ma zawdzięczać aerodynamice, która przy 250 km/h wytwarza gigantyczną siłę docisku odpowiadającą 700 kg.
Dzięki spoilerom samochód w zakrętach będzie mógł wygenerować przeciążenie przekraczające 2 g. Ręcznie budowany przez Manifattura Automobili Torino (MAT) SCG003S ma 4,4-litowe podwójnie doładowane V8, które produkuje 800 KM i 850 Nm. Rozpędza się do setki w czasie poniżej 3 sekund i maksymalnie może popędzić 350 km/h. W Genewie firma pokaże również wersję wyczynową (SCG003C) – Competizione.
Cena jeszcze nie została ujawniona, ale z pewnością przekroczy milion dolarów. Już niebawem okaże się, czy robiące wrażenie obietnice przełożą się na realne wyniki na Nurburgringu.
Scuderia Cameron Glickenhaus podczas targów w Genewie zaprezentuje
model o mało przyswajalnej nazwie SCG003S.
Jak zapowiada producent ma to być najszybsze drogowe auto jakie pokonało
Nurburgring. Przewidywany czas przejazdu Północnej Pętli wynosi 6 min 30 sekund, co oznacza, że SCG003S ma być szybszy aż o 27 sekund od Porsche 918 Spyder.
Jeśli obietnice się sprawdzą do rekordu toru (6 min 11 s) ustanowionego w wyczynowym Porsche 956 przez Stefana Bellofa w 1083 roku będzie brakowało jedynie 19 sekund. Tak imponujące wyniki SCG003S ma zawdzięczać aerodynamice, która przy 250 km/h wytwarza gigantyczną siłę docisku odpowiadającą 700 kg.
Dzięki spoilerom samochód w zakrętach będzie mógł wygenerować przeciążenie przekraczające 2 g. Ręcznie budowany samochód przez Manifattura Automobili Torino (MAT) ma 4,4-litowe podwójnie doładowane V8, które produkuje 800 KM i 850 Nm. Rozpędza się do setki w czasie poniżej 3 sekund i maksymalnie może popędzić 350 km/h. W Genewie firma pokaże również wersję wyczynową (SCG003C) – Competizione.