Seat 600 pojawił się na ulicach w 1957 r. Produkowany był w fabryce Zona Franca pod Barceloną. Było to 2-drzwiowe auto produkowane na licencji Fiata 600. Wyposażone było w silnik 4-cylindrowy o poj. 663 ccm o mocy 22 KM. Mocniejsza wersja miała silnik 767 ccm o mocy 29 KM. Seat 600 rozwijał prędkość 100 km/h, a w mocniejszej wersji 110 km/h.
Seat 600 okazał się wielkim sukcesem rynkowym. Mimo że był drogi – kosztował 65 tys. peset, czyli równowartość 3,5-letnich średnich poborów, znalazł wielu klientów. Popyt był tak duży, że fabryka musiała zwiększyć produkcję z początkowych 40 sztuk dziennie do 240.
Większość Seatów 600 została sprzedana na rodzimym rynku – w Hiszpanii. Eksport zaczął się w latach 60. Sześćsetki trafiły do Kolumbii, Finlandii, Belgii, Danii, Holandii, Grecji. Poza Hiszpanię sprzedano ok. 80 tys. modeli 600 (ok. 10 proc. produkcji).
Dziś Seat 600 jest uznanym klasykiem. Egzemplarze w bardzo dobrym stanie wyceniane są na 7-11 tys. euro (30-46 tys. zł).