Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Seat Inca

Seat Inca

Ikona samochodu

Seat Inca był małym samochodem dostawczo-osobowym produkowanym przez koncern Volkswagen AG. Auto pojawiło się w 1995 roku i miało być następcą dla Seata Terry. Inca była bliźniaczym modelem Volkswagena Caddy II generacji.

Konstrukcyjnie Inca bazowała na kompaktowej Ibizie, z którą była prawie identyczna do słupka B – dalej do kabiny doczepiona została przestrzeń ładunkowa lub osobowa. W pierwszym przypadku Seat mógł przewozić do 550 kg ładunku, natomiast w drugim zabudowa była przeszklona  Seat Inca pełni funkcję 5-osobowego samochodu. Dzięki dzielonym tylnym drzwiom, znacznie ułatwiony był załadunek lub rozładunek.

Gama silnikowa Inci nie była zbyt bogata – w ofercie znalazły się benzynowe 1.4 (60, 75 KM), 1.6 (75 KM) oraz wysokoprężne 1.9 SDI (64 KM) oraz 1.9 TDI (90 KM). Moc kierowana była na przednią oś za pośrednictwem 5-biegowej przekładni manualnej.

W 2003 roku zakończono produkcję Seata Inci, a jego następca nie został przewidziany. Ówczesny szef Seata – Bernd Pischetsrieder argumentował taką decyzję zmianą wizerunku marki, która miała się w dużej mierze skupić na nieco młodszych odbiorcach.

Seat Inca - generacje

Ikona samochodu

Seat Inca (1996 - 2003)

Seat Inca - powiązane artykuły

Artykuły o Seat Inca

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech