Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Skoda 125

Skoda 125

Ikona samochodu

Škoda 125 to samochód osobowy klasy średniej-niższej produkowany w Mladzie Boleslav. Auto pojawiło się na rynku w 1988 roku i należało do rodziny model „742”. Podczas gdy siostry 125-ki były na rynku już przeszło 10 lat, 125-ka miała być nieco unowocześnioną wersją najpopularniejszej 120-ki.

Oprócz tego że miała w standardzie 5-biegową skrzynię biegów (w 120-ce opcja), to dodatkowo wyposażono ją w inny lewarek zmiany biegów, a także wydajniejszy alternator i nowocześniejszą deskę rozdzielczą. Mimo tych udogodnień, model zachował wszystkie bolączki, takie dotykały te modele czyli – cała masa skupiona na tylnej części auta, powodująca koszmarną podsterowność, zamontowanie chłodnicy z przodu, a co za tym idzie długie przewody lubiące przepuszczać, a było co, bowiem w układzie znajdowało się aż… 11,5 litra płynu chłodniczego.

Do napędu służył 58-konny, benzynowy silnik 1.2. Moc kierowana była oczywiście na tylne koła. Kariera 125-ki nie trwała zbyt długo, bowiem w 1990 roku zakończono już jej produkcję po wypuszczeniu niewiele ponad 50 tys. egzemplarzy. Następcą Škody 125, tak jak wszystkich modeli z rodziny 742, była Škoda Favorit.

Skoda 125 - generacje

Ikona samochodu

Skoda 125 (1988 - 1990)

Skoda 125 - powiązane artykuły

Artykuły o Skoda 125

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech