Czteromiejscowe coupé mierzy 4,21 m. W przedniej części dominuje wielka osłona chłodnicy Singleframe. Widoczna wyrazista rama to element konstrukcyjny całego nadwozia. Dach można zdemontować i schować w taki sposób, by jednocześnie chronić bagaż.

Stylistyka to jednak nie wszystko. Równie istotna jest prezentacja potencjału technologicznego. Tu Audi ma również wiele do powiedzenia. Konstrukcja nadwozia określana jest jako Multimaterial Space Frame. Łączy aluminium, tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem węglowym (CFK) i tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym (GFK).

Bez obciążenia samochód waży około 1390 kg, razem z dużym akumulatorem litowo-jonowym. Napęd Plug-in Hybrid bazuje na 1,5-litrowym, trzycylindrowym silniku TFSI (130 KM) i dwóch elektrycznych (łączna moc układu to 177 KM). Pojazd spala zaledwie 1,1 l na 100 km i emituje 26 g CO2 na km. Samochód może osiągnąć 100 km/h w czasie 8,6 s, zaś jeśli polegać będziemy wyłącznie na trybie elektrycznym czas wydłuży się do 9,8 s. Zasięg „na prądzie” to 86 km. Własności terenowe? Zapewne słabe…