W pierwszym pełnym miesiącu sprzedaży nowej Toyoty Auris na europejskim rynku, model odnotował największy wzrost popularności spośród wszystkich samochodów kompaktowych dostępnych w Europie. Sprzedaż Aurisa wzrosła aż o 32% względem 2012 roku, przy spadku całego segmentu kompaktów o 12%. do klientów trafiło 7 652 samochodów, gdy dla porównania w styczniu 2012 r. sprzedano 5 806 egz.

Większym niż zakładano powodzeniem w Europie cieszy się hybrydowa wersja nowej Toyoty Auris. W dwa miesiące 2013 roku Toyota Motor Europe zebrała zamówienia przekraczające plan na pół roku. W Polsce Auris Hybrid zadbiutuje podczas oficjalnej premiery w dniach 12-14 marca.

Toyota Auris odniosła także sukces na poskim rynku. W pierwszych dwóch miesiącach 2013 roku zarejestrowano 818 egzemplarzy modelu, co dało udział w segmencie samochodów kompaktowych na poziomie 6.2%. W analogicznym okresie ubiegłego roku udział ten wynosił 5.2%, przy 663 zarejestrowanych egzemplarzach modelu.