Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Suzuki Forenza

Suzuki Forenza

Ikona samochodu

Suzuki Forenza był reprezentantem klasy średniej-niższej. Auto pojawiło się w 2004 roku, jednak nie był to autorki projekt Suzuki. Forenza była w rzeczywistości modelem General Motors, który nam jest znany jako Chevrolet Lacetti (Europa Środkowo-Wschodnia i Wlk. Brytania), a na innych rynkach także jako Chevrolet Nubira (Europa Zachodnia), Daewoo Lacetti (jeszcze przed bankructwem Daewoo), Buick Excelle (Chiny, Tajwan) czy Holden Viva (Australia, Nowa Zelandia).

Z kolei Forenza była przewidziana na rynek północnoamerykański oraz portorykański, z tym wyjątkiem, iż Forenza była przewidziana dla 4-drzwiowego sedana oraz 5-drzwiowego kombi, a Reno – dla 5-drzwiowego hatchbacka. Auto różniło się praktycznie tylko logiem marki. Forenza, podobnie jak Lacetti, nie powalał zatem urodą, ale za projekt nadwozia odpowiadał Giorgetto Giugiaro, dzięki czemu wyróżniał się w swojej klasie.

Wnętrze pozostało ergonomiczne i względnie przestronne. Materiały nie były przyjemne w dotyku, ale należy pamiętać iż pojazd zachęcał przede wszystkim niską ceną zakupy. Do napędu służył 2-litrowy silnik benzynowy generujący 117 lub 132 KM. Moc kierowana była na przednią oś za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej lub 4-stopniowego automatu.

Suzuki Forenza - generacje

Ikona samochodu

Suzuki Forenza (2004 - 2008)

Suzuki Forenza - powiązane artykuły

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test