Zdjęcia, które znajdziecie w galerii przedstawiają wersję oferowane na rynku japońskim. Pojawi się tam siedem opcji wyposażenia i trzy wersje silnikowe: 1.2 l, hybryda oraz 1.0 l turbo w wersji RS.

Hybryda współpracuje ze skrzynią CVT, ale podstawową przekładnią jest ręczna skrzynia o 5 przełożeniach. Do wyboru jest napęd na przednie lub cztery koła. Ale Turbo występuje wyłącznie z napędem na przód i 6-stopniową skrzynią automatyczną.

Nowy maluch Suzuki został też nafaszerowany elektroniką, która dba o bezpieczeństwo. Jest ostrzeżenie przed kolizją, automatyczne światła długie i adaptacyjny tempomat.

Nowy Swift pojawi się w japońskich salonach już 4 stycznia, ale oficjalna światowa premiera nastąpi dopiero podczas marcowych targów w Genewie. Wtedy pewnie dowiemy się, czy sportowy Swift RS będzie w Europie oferowany z ręczną skrzynią.