Gaz do dechy, samochód rusza, nie, nie rusza wręcz wystrzeliwuje niczym pocisk i już po 3,6 s na liczniku jest 100 km/h. Fantastyczne doznania potęguje gang 8-cylindrowego silnika o mocy 585 KM.
Szybka jazda na zakrętach? Nie ma sprawy sztywno zestrojone zawieszenie pozwala na ich precyzyjne pokonywanie nawet z dużymi szybkościami. Na szczęście twardość układu jezdnego nie jest przesadna i na wybojach nie trzęsie zbyt mocno. Komfort jazdy bardziej obniżają niskoprofilowe opony.
Ta megasportowa limuzyna nie tylko świetnie jeździ, lecz także fantastycznie wygląda. To zasługa efektownych alufelg AMG i spoilerów. Wnętrze wykończone skórą, aluminium i drewnem łączy cechy sportowe i luksusowe.
A o szczegółach z testu topowego Mercedesa klasy E dowiecie się wkrótce na łamach Auto Świata.