Porozumienie to zbudowano na relacjach łączących Renault z Infiniti Red Bull Racing, siostrzaną stajnią wyścigową zespołu Toro Rosso. W ciągu sześciu lat współpraca ta zaowocowała zdobyciem trzech tytułów mistrzowskich w kategorii kierowców i konstruktorów w latach 2010-2012. Obie strony porozumienia uzgodniły kontynuację współpracy w 2014 roku i w latach następnych, przy czym Infiniti Red Bull Racing pozostaje partnerem „wdrożeniowym” dla nowego Power Unitu V6 turbo.

Jean-Michel Jalinier, prezes Renault Sport F1: - Mimo że rozmowy o dostarczaniu naszego Power Unitu do Toro Rosso wydają się być oczywiste ze względu na istniejącą współpracę z zespołem Red Bull Racing, nie zostały one od razu podjęte. Bardzo uważnie badaliśmy, jaka będzie najkorzystniejsza opcja dla wszystkich stron, zanim doszliśmy do tego porozumienia. Toro Rosso jest zespołem bardzo stabilnym, z dobrą ekipą techniczną i zapleczem, które zapewniają duży potencjał pozwalający oczekiwać regularnego zdobywania punktów w wyścigach.

Franz Tost, szef zespołu Scuderia Toro Rosso: - Cieszymy się bardzo, że doprowadziliśmy do porozumienia w sprawie wykorzystania od 2014 roku Power Unitu Renault i to w chwili, gdy nowe przepisy przyniosą nam interesujące zmiany. Ogromne znaczenie ma to, by udało się nam jak najszybciej sfinalizować nasze plany. Będzie to oznaczało, że możliwie jak najlepiej przygotowaliśmy się do przyszłorocznego sezonu. Nie mogąc doczekać się współpracy z Renault, chciałbym również podziękować Ferrari, naszemu dostawcy od 2007 roku. Marka ta dostarczała nam wyjątkowo skuteczne i niezawodne silniki, a także doskonale funkcjonujący serwis.

Christian Horner, szef zespolu Infiniti Red Bull Racing: - Ze strategicznego punktu widzenia, zarówno dla zespołu Red Bull, jak i dla Renault, jest bardzo sensowne, by stajnia Scuderia Toro Rosso korzystała od 2014 roku z tej samej jednostki napędowej, co Infiniti Red Bull Racing. Pozwoli to na dalszy rozwój współpracy między Red Bullem a Renault.