Toyota Hilux 3.0 D-4D SR5 man. 5 - W Hiluxie drugi rząd siedzeń jest na tyle duży i komfortowy, że mogą go na co dzień wykorzystywać dorośli. Na tle rywali pikap Toyoty wyróżnia się również dobrze wykończonym wnętrzem. Za podnoszącą funkcjonalność zabudowę poliestrową z bocznymi szybami trzeba dopłacić (z montażem) ok. 10 tys. zł.
Trzylitrowy turbodiesel Toyoty szorstko pracuje, ale ma duże rezerwy mocy, dobrą dynamikę oraz akceptowalne zużycie paliwa.
Przeznaczeniem Hiluxa jest transport ciężkich przedmiotów w trudnym terenie, dlatego ci, którzy chcą wykorzystywać go do jeżdżenia po mieście, nie będą zadowoleni z komfortu.
Cena jest konkurencyjna, atut Hiluxa to trzyletnia gwarancja.
Toyota Hilux 3.0 D-4D SR5-X aut. 5 - Progi ochronne, osłony oraz pałąk z zestawem świateł drogowych znacznie uatrakcyjniły wygląd seryjnego modelu.
Moc silnika pozostała niezmieniona, ale dzięki wyprowadzeniu wlotu powietrza na dach (snorkel) Hilux może brodzić w głębokiej wodzie. Brak przerw w dostawie momentu na koła gwarantuje automatyczna przekładnia (w terenie niezastąpiona!). Wyczynowe opony zwiększają spalanie.
Sprężyny i amortyzatory Dobinsons (plus 2 cale) zwiększają prześwit auta oraz lepiej niwelują nierówności drogi. Opony Mud Terrain świetnie trzymają na luźnych nawierzchniach.
Lepsza trakcja i bezpieczeństwo w terenie kosztują dodatkowe 60 tys. zł.