Twoje konto
Ustawienia subskrypcji
Półka wydań PDF
Wyloguj się
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi Samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Rankingi aut używanych
Testy długodystansowe
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i Sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auta bez ściemy
Auto Świat GO
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Wyszukiwarka warsztatów
O Dobrym Warsztacie
Dodaj warsztat
Polecamy
Auta elektryczne i hybrydowe
Testy na prawo jazdy
Poradniki zakupowe
Sprawdź swój VIN
Oferty Dealerów
Katalog samochodów
Treści premium
...
Wybierz samochód
Marka
Model
Generacja
Szukaj
Katalog samochodów
Toyota
Toyota Supra
Toyota Supra IV (1992 - 2002)
Toyota Supra IV (1992 - 2002)
Toyota Supra IV (1992 - 2002) - samochody
Toyota Supra IV (1992 - 2002) Coupe
Nadwozie
Typ silnika
Liczba drzwi
Rodzaj paliwa
Skrzynia biegów
Pojemność silnika [cm
3
]
Moc [KM / kW]
Masa własna
Coupe
Supra 3.0 Turbo
2
Benzynowy
Automatyczna
2954
330 / 243
1705
Polecane materiały
Premium
Auta segmentu C - najlepsze i najgorsze 2- i 3-letnie auta kompaktowe
Segment C, czyli jeden z najpopularniejszych na rynku. Podaż i popyt są wysokie, ale nie każdy model jest tak samo wart zakupu. Przynajmniej jeśli będziemy oceniać po wynikach niemieckich przeglądów rejestracyjnych - oto pięć polecanych i pięć nieudanych modeli według raportu TUV
Premium
Używane SUV-y - które są najmniej awaryjne?
Średnia wieku auta używanego importowanego przez handlarzy do Polski wynosi aktualnie ok. 10 lat. Z drugiej strony coraz więcej osób marzy o SUV-ach. Dlatego tym razem sprawdzamy, które używane SUV-y według rankingu awaryjności TUV są godne polecenia
Premium
Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 12)
Nasz długodystansowy Seat Leon 2.0 TDI X-Perience nie zwalnia tempa. Praktycznie co kilka dni wyrusza w dłuższą trasę. Szybka autostradowa jazda niesie za sobą konsekwencje. Seat zaczyna upominać się o... dolewki oleju
Volvo XC40 T5 Recharge – mniej benzyny, więcej prądu
Hybrydy plug-in, jak Volvo XC40 T5 Recharge, to auta z napędem jeszcze mocniej zelektryfikowanym niż zwykłe hybrydy. Można nimi przejechać nawet ponad 40 km na napędzie elektrycznym, a w razie nagłej konieczności nie trzeba martwić się o stan baterii i nerwowo szukać wolnej ładowarki, bo na pokładzie mamy jeszcze silnik spalinowy i duży bak paliwa. Czy to rozwiązanie idealne?
Premium
Pięć tanich aut sportowych, na których nie stracisz
Sportowy samochód, który da frajdę z jazdy, wcale nie musi mieć mocy 300 KM i osiągać "setki" w 5 s. Na rynku nie brakuje bowiem lekkich samochodów, których projektanci bardziej od tabunów koni pod maską zadbali o "feeling" prowadzenia rodem z wyścigów i rajdów. Przed Wami kilka propozycji za 15-20 tys. zł, które już nigdy tańsze nie będą!
Premium
Seat Leon 2.0 TDI X-Perience - test długodystansowy (cz. 9)
Nasz Seat Leon 2.0 TDI X-Perience przekroczył granicę 20 tys. km. Pora na pierwsze podsumowanie. Po przejechaniu tak dużego dystansu w zaledwie pół roku mamy już bardzo dużo spostrzeżeń dotyczących tego udanego, kompaktowego kombi
Premium
Volkswagen Passat 2.0 TDI - test długodystansowy (cz. 8)
W najbliższych latach systemy wspomagające kierowcę (a lista ich jest długa) za sprawą regulacji unijnych mają być obowiązkowo montowane w nowych samochodach. Systemy te za dopłatą montowane są już dziś - sprawdźmy więc, jak sprawdzają się poszczególne urządzenia w Volkswagenie Passacie 2.0 TDI
Premium
Tylko nie mów o nich "małe" - Hyundai i20, Opel Corsa i Mazda 2
Trzy ciekawe pomysły na styl nadwozia, różnorodne koncepcje napędu, indywidualne rozwiązania w kokpitach – chociaż te samochody należą do tej samej klasy, to nie są ani nudne, ani zwykłe, ani za małe. Zobaczcie sami!
Premium
SUV czy terenówka? 15 modeli wartych polecenia
SUV-y (i pokrewne crossovery) różnią się od terenówek elementami technicznymi. Które samochody warto kupić? To zależy wyłącznie od potrzeb użytkownika.
Premium
Audi Q2 – czy SUV musi mieć napęd 4x4?
Terenowy styl to tylko podążanie za aktualną modą i nikt nie oczekuje od Audi Q2 wyjątkowej dzielności podczas jazdy po bezdrożach. Czy zatem wystarczy, gdy moment obrotowy dociera wyłącznie do przednich kół? Sprawdzamy to w teście auta po modernizacji oraz ze 150-konnym benzyniakiem współpracującym z 7-stopniową, dwusprzęgłową skrzynią biegów.