Jak wiemy, ten model został w znacznym stopniu zmodyfikowany, co z całą pewnością jeszcze bardziej przyczyni się do jego niekwestionowanej popularności.
Od lat Toyota Yaris należy w Polsce do grupy najczęściej kupowanych nowych samochodów. Potwierdzeniem tego jest fakt, iż od 1999 roku na polskie drogi trafiło ponad 130 tys. egzemplarzy.
Najnowsza, trzecia generacja tego modelu produkowana jest od 2011 roku i po trzech latach obecności na rynku, producent zdecydował się na jej odświeżenie. Według oficjalnych danych, auto otrzymało aż 1000 nowych komponentów.
Najnowszą Toyotę Yaris na drodze wyróżniają nowe elementy nadwozia jak m.in. przednie reflektory, diody LED do jazdy dziennej oraz charakterystyczna listwa diodowa. Zmienił się także kształt tylnego zderzaka oraz tylne światła zespolone, które otrzymały technologię LED.
Konstruktorzy dokonali także wielu zmian we wnętrzu pojazdu. Nowa jest centralna konsola, osłona zegarów, nawiewów oraz elementy wykończenia drzwi. Dla większej ergonomii wnętrza skrócony został także drążek zmiany biegów oraz o 23 mm podniesiony został panel centralny. Dzięki temu na tunelu centralnym pojawił się także nowy schowek. Zastosowano także nowy system multimedialny – Toyota Touch II z 7-calowym ekranem dotykowym.
Nabywca Toyoty Yaris ma do wyboru trzy rodzaje napędów. Silniki benzynowe - 1.0 VVT-i o mocy 69 KM, 1.33 Dual VVT-i o mocy 99 KM, dostępne także z automatyczną skrzynią biegów typu CVT). Jednostki wysokoprężne - 1.4 D-4D o mocy 90 KM oraz innowacyjnego napęd hybrydowy (100 KM), wykorzystujący silnik benzynowy i elektryczny.
Najtańsza wersja Toyoty Yaris w polskich salonach kosztuje 39 900 zł.