Subskrypcja
Konto
Zaloguj się
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Twoje konto
Ustawienia subskrypcji
Półka wydań
Wyloguj się
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi Samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Rankingi aut używanych
Testy długodystansowe
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i Sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auta bez ściemy
Auto Świat GO
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty Dealerów
Katalog samochodów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
- Porady dla kierowców
- Porady dla warsztatów
- Wyszukiwarka warsztatów
- O Dobrym Warsztacie
- Dodaj warsztat
Treści premium
...
Wybierz samochód
Marka
Model
Generacja
Szukaj
Katalog samochodów
Trabant
Trabant 601
Trabant 601 (1963 - 1991)
Trabant 601 (1963 - 1991)
Trabant 601 (1963 - 1991) - samochody
Trabant 601 (1963 - 1991) Sedan
Nadwozie
Typ silnika
Liczba drzwi
Rodzaj paliwa
Skrzynia biegów
Pojemność silnika [cm
3
]
Moc [KM / kW]
Masa własna
Sedan
601 1.1
2
Benzynowy
Manualna
1043
39 / 29
700
Sedan
601 S
2
Benzynowy
Manualna
594
26 / 19
615
Trabant 601 (1963 - 1991) Kombi
Nadwozie
Typ silnika
Liczba drzwi
Rodzaj paliwa
Skrzynia biegów
Pojemność silnika [cm
3
]
Moc [KM / kW]
Masa własna
Kombi
601 1.1 Kombi
3
Benzynowy
Manualna
1043
39 / 29
735
Kombi
601 Universal
3
Benzynowy
Manualna
594
26 / 19
650
Polecane materiały
Premium
Na te modele Mercedesa lepiej uważać. Oto pięć wpadek marki
Bez gwiazdy nie ma jazdy? W przypadku pięciu prezentowanych poniżej Mercedesów owa "jazda" ma dużo bardziej pejoratywne znaczenie – zapraszamy na przegląd pięciu naszym zdaniem najgorszych Mercedesów ostatnich lat.
Premium
Dacia Jogger jeśli oczekujesz ekstraosiągów i wyrafinowanych systemów to siedź w domu
Ma coś z SUV-a, ma też coś z vana, a na pewno kusi obszernym wnętrzem – Dacia Jogger powinna być zatem idealnym autem na wyjazd pod namiot. Ale żeby z litrowym silnikiem jechać w daleką podróż? Czy to nie męczarnia? Sprawdzamy, jak rodzinne auto sprawdzi się podczas wyjazdu do Chorwacji. Przy okazji chcemy się przekonać, czy tamtejsze kempingi i restauracje również dosięgnęła drożyzna.
Premium
Seat Ateca FR - SUV usportowiony
Topowy, sportowy pakiet stylistyczny, mocny silnik benzynowy i sprawny napęd na obie osie to sprawdzona recepta na przyjemność z jazdy. Jak zdaje egzamin w Seacie Atece FR?
Premium
Pojechałem Mazdą MX-5 w daleką podróż. Tej przygody długo nie zapomnę
Mazda MX-5 otrzymała na rok modelowy 2022 garść małych zmian i nowy system stabilizacji. Kultowego roadstera zabrałem na spontaniczną wycieczkę nad Ren i Mozelę – rozkosznej krainy zakrętów, landszaftów i winnic.
Premium
Lotus Emira, czyli nieskończona radość z jazdy
Lotus wkrótce stanie się marką samochodów z napędem elektrycznym. Jednak zanim tak się stanie, Lotus Emira zachwyca klasycznymi walorami samochodu sportowego. Mieliśmy okazję odbyć krótką jazdę ostatnim przedstawicielem marki z klasycznym silnikiem V6.
Renault Megane E-Tech: wygląda świetnie, a jak jeździ?
Renault Megane E-Tech wygląda świetnie, ma całkiem przyjemnie wykonane wnętrze – a to w Renault nie było w ostatnim czasie takie oczywiste – i ogólnie sprawia wrażenie najbardziej dopracowanego modelu tej marki od lat. Żeby jednak nie było za pięknie – kilka wad też się znajdzie.
Automat kontra manual, czy warto samemu zmieniać biegi?
Automatyczna przekładnia potrafi być dużym udogodnieniem. Mimo to wielu kierowców wciąż obawia się tego rozwiązania. Czy słusznie? Przetestowaliśmy 10 par samochodów z automatem i manualem, żeby przekonać się, która wersja lepiej jeździ.
Premium
Moc podobna, technika różna – Civic, Leon czy Golf?
Honda Civic, Seat Leon i Volkswagen Golf – oto kilkunastoletnie kompakty za 10-20 tys. zł z benzyniakami, które mają zbliżoną moc, ale różną technikę. Które rozwiązanie jest najlepsze i jak wypada ogólna trwałość tych aut?
Premium
Używane kombi do 40 tys. zł, dzięki nam nie wpadniesz na minę
Ford Focus, Peugeot 308, Seat Leon i Volkswagen Golf – oto cztery kompaktowe kombi, które cieszą się dużym zainteresowaniem na rynku. Tym razem naprzeciwko siebie stają 8-letnie egzemplarze z benzyniakami o mocy 120-130 KM, a do wydania mamy 35-40 tys. zł. Które z tych aut warto kupić?
Premium
Używane Volvo XC90 II - nie jest idealnym samochodem, ale ma kilka zalet
Volvo jako jeden z nielicznych producentów ciągle jest obecne w klasie aut luksusowych oraz dużych SUV-ów, dzielnie stawiając czoła niemieckiej konkurencji. Volvo XC90 II jest atrakcyjne wizualnie, ma obszerne i wygodne wnętrze oraz dynamiczne silniki. Dlatego nie dziwne, że sprzedaje się nieźle – również na rynku wtórnym. Pozostają jednak pytania o koszty eksploatacji – czy nie są zbyt wysokie, czy można zaufać technice Volvo?