Auto Świat > Używane > Co warto kupić > Zapytaliśmy mechanika o używane SUV-y BMW. Na tapet wzięliśmy X1, X3 i X5

Zapytaliśmy mechanika o używane SUV-y BMW. Na tapet wzięliśmy X1, X3 i X5

Różne segmenty, różne roczniki i różne widełki cenowe - zrobiliśmy przegląd używanych SUV-ów BMW z różnych okresów produkcyjnych. O opinie na temat X1 generacji E84, X3 generacji F25 i X5 generacji E70 zapytaliśmy zaprzyjaźnionych mechaników, którzy na temat wszystkich tych SUV-ów mieli wiele do powiedzenia. W niektórych przypadkach to, co usłyszeliśmy, brzmiało bardziej jak przestroga niż zachęta do zakupu.

BMW X3 (II)
BMW X3 (II)Źródło: Auto Świat

Wzięte na warsztat BMW X1 było produkowane w latach 2009-2015, X3 - 2010-2017, a X5 - 2006-2013. Mamy tu zatem reprezentację modelową, która okresem produkcyjnym reprezentuje ponad dekadę historii SUV-ów BMW (od 2006 do 2017 r.). Na rynku wtórnym najdroższe jest oczywiście X3, bo to auto najnowsze z tego zestawienia. Ale czy to jedyny powód? Rozstrzał cenowy w przypadku wszystkich niemieckich SUV-ów jest ogromny. W przypadku wszystkich warto zastosować zasadę 30 tys. zł + - do cen, od których zaczynają się oferty, warto doliczyć przynajmniej 30 tys. zł, by móc przebierać w ofertach sensownych egzemplarzy. Nie liczmy na okazje - zakup trefnego egzemplarza SUV-a BMW może być najgorszą decyzją zakupową w życiu, przed czym przestrzegają mechanicy, z którymi rozmawialiśmy.

Na podstawie ich opinii oraz naszych archiwalnych, redakcyjnych testów SUV-ów BMW, wystawiliśmy im oceny.